Open Player Close Player
Report Links
Video
Audio
Los Movies provides embed links to other hosting sites on the internet and doesn't host any files itself. If you have any questions or/and remarks concerning this video, please contact the company that hosts this video via the link: . If you believe that the hosting company infringes producer's copyright please let us know: Contact Us
Please leave your comment
Your nickname
Add new comment
Please leave your comment
Your nickname
Reply
PowerSlave
September 21, 2020 - 05:53 AM
Horrible acting, lousy scripting, affirmative action pc lgbtq written, directed, and produced... but most of all, this degrades the Lovecraft name. This is worse than watching Ben Affleck or his little brother attempt to act. What makes it worse is these "actors" actually think they have some talent.
Reply
0 out of 0 users found this comment helpful
broguydude
September 10, 2020 - 02:43 PM
[email protected] whats it like to be so fragile? lmao
Reply
3 out of 3 users found this comment helpful
Black Excellence
August 31, 2020 - 05:52 PM
Is this the only place you can state your opinion without getting your ass beat.
Reply
2 out of 2 users found this comment helpful
Dizzy
September 07, 2020 - 03:47 AM
Kick his ass sea bass
Reply
0 out of 0 users found this comment helpful
eatsh@t
September 04, 2020 - 12:48 PM
Do you know how easy it would be for a black man to win the presidency again? Harvard is begging for af applications. Companies are begging for black ceos. You are full of crap of you don't think so. So out of millions and millions cory booker is th best you got and somehow out of 100 million liberals yall decide on the oldest [email protected] white guy you got?? You know why? Cus it's a load of [email protected] Corey is the best you got on the take. That's why... and here's another show...another 1 about the plight of the black man and how I keep you down. Honestly and truly, go [email protected] yourself. VOTE FOR ANYTHING ELSE. ANYONE BUT THOSE MONSTERS, YOU DOPES. trump created the highest black wages and lowest unemployment in the history of america. He has signed prison reform (not enough) and police reform (not enough). Obama did NONE of it. Ya trump is a prick but numbers don't lie. He didn't shoot a record number of people in chicago in 2020 himself. WTF Y'ALL????
Reply
1 out of 6 users found this comment helpful
eatsh@t
September 04, 2020 - 12:42 PM
yall are being played by a party that doesn't give a [email protected] about you. I've lived in atlanta 40 years. There has been 1... ONE mayor not involed in corruption, andrew young. Streets not paved, schools are garbage but of course there's a new stadium. democrat for 100 years. I didn't do it.
Reply
0 out of 4 users found this comment helpful
eatsh@t
September 04, 2020 - 12:36 PM
Black excellence is violent? What a surprise!
Reply
0 out of 4 users found this comment helpful
eatsh@t
August 24, 2020 - 10:10 AM
I am a racist now. You win. I hate you. I don't ever want to hear anyone complain about their oppression ever again in my entire life. Eat my balls and stay off my property.
Reply
2 out of 12 users found this comment helpful
KartinRutherLing
August 31, 2020 - 04:10 PM
The mayonnaise monkeys are butthurt. Go outside and meet some girls, sad life being a MAGA incel. At least the Donald gets some pussy cos he’s rich. You can’t even have shit LMAO
Reply
4 out of 6 users found this comment helpful
eatsh@t
September 04, 2020 - 12:37 PM
You can't even have shit? A smart insult from a smart man. Cus all the playas are on losmovies ya heard
Reply
0 out of 1 users found this comment helpful